امتحانات

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

یادش بخیر دوران تحصیل....

دبستان میومدیم خونه میگفتیم هیچی غلط ندارم!

راهنمایی:یه دونه رو اشتباه نوشتم!

دبیرستان:یه دونه رو درست نوشتم!

دانشگاه:فک کنم سوالو فهمیدم!



نظرات شما عزیزان:

گیتی
ساعت19:28---26 خرداد 1393
این علاقه مندی من خفت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
پاسخ:آره شدیدا


گیتی
ساعت15:35---26 خرداد 1393
کجابیام خاهمش می گی میای آدرس بده درخدمت باشیم یه جوری خفت می کنم ازخفه شدن سیرشی عجب آدمایی پیدامیشن اه چه اسراری بیام خفت کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:خب میدونم نمیای وگرنه سه سوت بهت آدرسومیدادم...


گیتی
ساعت13:41---26 خرداد 1393
چراکه نه اگه اینقدعلاقه به خفه شدن داری باشه مام هستیم
پاسخ:پس باشه بیا.........


گیتی
ساعت17:34---25 خرداد 1393
آدرس بده درخدمتیم نمی دونم چه همه علاقه مندن خفه بشن دوره ای شده ها
پاسخ:خب پس حتمن میای؟؟؟؟


گیتی
ساعت13:26---24 خرداد 1393
یعنی میام خفت می کنم همین
پاسخ:پس منتظرتم حتمن بیا...یادت نره بیای ها


mahtab
ساعت22:53---21 خرداد 1393

پاسخ:یه دونه ای.گل تو گلخونه ای


گیتی
ساعت19:33---20 خرداد 1393
دفه اخرت می گی خانومی هاها میام خفت می کنم رسما
پاسخ: رسما ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هرکی میدونه بگه!!!!!!


فاطمه
ساعت17:27---8 خرداد 1393
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری به منم سر بزنی خوشحال میشم منتظرم..
پاسخ:ممنونم آجی...چشم حتما سرمیزنم


MAHTAB
ساعت23:14---7 خرداد 1393
حرف نداش پستای جدیدت
پاسخ:به پستای شما که نمیرسه!خانومی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:راهنمایی،دبستان،دبیرستان،جریمه عشق،شادمهر, ] [ 22:40 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]