سلام

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

 

سلام عزیزانم....

 

نظر فراموش نشه....

 

باتبادل لینک موافقم...

 

نظر ولینک های تبلیغاتی هم نذارید لطفا...



عیب و اشکال های ماروهم بگید خوشحال میشیم ولی توهین نباشه فقط....

 

یاعلی مدد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیه جون
ساعت13:14---31 شهريور 1394
سلااااام ولی واقعا شما پسرا رو مخین ها
پاسخ:سلام شماهاااااااااا خوبین باوو


Zahra
ساعت22:28---20 شهريور 1394
خسته شدم
دیگه نمیتونم
شاید برگردم شاید
اگه برگشتم حتما بت میگم
پاسخ:هه هرجور راحتی چشم


Zahra
ساعت21:01---20 شهريور 1394
سلام داداشی
تو این مدت ک بودم ک هیچکدومتون نمیومدید وبم الان ک میخام برم میگید دلمون.تنگ میشه
البته منظورم فقط شما نیسیا کلن همه
ولی مرسی ک اومدی
منم دلم واست تنگ میشه
پاسخ:خب ببخشید ولی من میومدم خب کامنت نمیذاشتم..حیفه نروو


zahra
ساعت22:22---5 تير 1394
سلام داداشی
وبلاگت عااااااااااااالیه
اگه با تبادل لینک موافقی بهم بخبر
پاسخ:سلام...مرسی لطف داری.. لینکی


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت17:45---18 دی 1393
زندگی خیلی کوتاهِ !! اینو میشه از چشای پیرمردای تنهای توی پارک فهمید !!

atiyeh
ساعت11:19---10 مهر 1393
چرا لینکم نکردی؟هاااااا؟
پاسخ:ببخشید اصن حواسم نبود واستا آها لینک شدی!☻☺♥


atiyeh
ساعت20:01---6 مهر 1393

پاسخ:چیشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


atiyeh
ساعت21:14---2 مهر 1393
وب خیلی زیبایی داری به وب منم حتما سربزن منتظرم
پاسخ:چاکرم چشمم حتمن ب ضر3قاط نمیام


اذر
ساعت13:34---8 شهريور 1393


........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
........................................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
........................♥
...........................♥
..............................♥
................................♥
..............................♥
پاسخ:چه خوشگله...مر30


ترلان
ساعت20:00---28 مرداد 1393
قبلا که لینک بودی...
نگاه کردم نبودی
شاید بخاطر اینکه تو لینک روزانه بوده حذف شده
چون بیشتر از 50 تا کم میشه ازش
دوباره لینک کردم
ببخشید داداشی
پاسخ:خاهش میکنم...مر30آجی جون


ghazal
ساعت12:30---27 مرداد 1393
apaaaaaaaaam
پاسخ:میامممممممممم.....مر30


گیتی
ساعت16:07---23 مرداد 1393

اوا کناروبتم که 20:30 چه باحال انفلانزاروگفته می گن نری زیادتووب کسایی که بت سرمیزنن می گیری پس به نفعت بیشتربم سربزنی وگرنه ازاونامی گیری بی معرف
پاسخ:اون برای شماست برای خودم اثر نداره....ههههههههههههههههههههههههههههههههههه



گیتی
ساعت22:36---16 تير 1393

من چه می دونم پسرخوبی یابد آره به جون خودم من ..... مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بحث دعواس من پایم جون داداش
پاسخ:اوووووه...چه بی اعصاب ... حالا بیخیال جون داداش



ترلان
ساعت0:51---10 تير 1393
.
آنقدر
فریادهایم را
سکوت کرده ام
که اگر به چشمانم بنگرید
کر می شوید…
پاسخ: دمت گرم... خوشگل بود


MAHTAB
ساعت13:30---8 تير 1393
میشه انقد تقلید ادبی نکنی؟
نشد من یه چیزیو بگمو جزء اصطلاحات عامه مردم نشه
جونه جی بی همچین آدمه محبوبیم منا
باز حتما الان میگی بدون شرح
پاسخ:نه...بدون شرح.......


گیتی
ساعت22:12---6 تير 1393
بروبابچه مرد نشدی هنوز بروسربازی بعدبگو من مردم نه من نیازی بهمردندارم من یه پسرخوب می خواستم که پیدانشدشوخی کردم به خودت نگیر
پاسخ:مدنظرت باشه که مرد بودن به ریش و سبیل و سربازی رفتن نیست به اونه که چقد مرام ومعرفتت مردونه ست.........حالا انصافا من پسر بدی ام؟؟؟؟؟


ترلان
ساعت1:20---4 تير 1393
اینایی که می گن پول خوشبختی نمیاره
آقا بیاید و منو بدبخت کنید
اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم
نامردم اگه اعتراضی کنم :|



دیه بهم سر نمیزنی؟؟
پاسخ:نت ندارم .. وصل کردم میام ایشا الله...دمت گرم


گیتی
ساعت21:11---29 خرداد 1393
مرد پیدامیشه تواین دروره زمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه هس یه نمونه مثال بزن اون وقت چی سفته؟؟ من می گم آیندروبارباطامی سازیم بچه چه ذهن منحرفی داره پشیمون شدم نه میام خفت کنم نه پیشت آموزش می بینم
پاسخ:هرجور راحتی...ولی مرد خاستی ما هستیم تعارف نکنی هااا........


گیتی
ساعت12:49---28 خرداد 1393
درمورددرخواست تولیدکنندگی نظری ندارم بدووون شرح ماشالاروکه نی سنگه پاقزوینه جون تو خوشم میادهرچی می گم یه جواب داری باس بیام پیش تودرس جواب پس بدم وآموزش ببینم ولی درموردتولییدکنندگی ماباآدم آهنی راحت تریم این چینم خوب تولیدش می کنه نیازیم به مردنیست
پاسخ:اولامن تو جواب دادن پیش شما آموزش دیدم دوماخب اون خیلی محکمه اذیت میشید هر جور خودتون میخاید..........


گیتی
ساعت8:12---28 خرداد 1393
اونایی که هستن کی درخواست تولیدکننده کرد من همون خانوم خوشگل هایی که قبلاتولیدشدنوگفتم
پاسخ:خلاصه اگه تولید خاستین مردا هستن تعارف نکنین هاا!!!!!!!


گیتی
ساعت15:36---27 خرداد 1393
به درک ماکه هستیم آیندرومیسازیم به افتخارخانومای گل
پاسخ:مردا نباشن شما اصن تولید نمیشید که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گیتی
ساعت15:39---26 خرداد 1393
مردها را باید کشت
جور دیگر باید زیست …
پاسخ:مرداکه نباشن نسل زنا منقرض میشه که....


ترلان
ساعت15:18---23 خرداد 1393
یه روز خـانومـی قبـل از برگشتـن هـمسرش از سـر کار،در نـامه ای نـوشت:
"مـن خونـه رو تا ابـد تـرک کردم و دیگـه حاضـر نیستـم با تـو زندگـی کـنم!!"
نامـه رو گـذاشت روی مـیزو خـودش رفت زیـر تخـت خـواب قـایم شد که عکـس العـمل شـوهرش رو بـعد از خـوندن نامـه ببینـه!!!
شوهـرش خـسته از سـر کار میـاد و وارد اتـاق شـد و چشمـش به کـاغذ روی میـز افتـاد و نامـه ی همسـرش رو خـوند،،،
پس از خـوندن نامـه با خونسـردی روی کاغـذ چیـزی نوشـت،
در همیـن هنگـام زنـگ موبایـل شوهـر به شـدا در میـاد و شوهـر جـواب میـده:
"سـلام عزیـزم،من فـقط لبـاسامو عـوض کنم میـام،،،منتـظرم باش فـدات شم،،،خداروشـکر ایـن زنم از خـونه رفتـه و برا هـمیشه گورشـو گم کـرده،ایـشالا دیگـه ریختـشو نبینـم،من تـا نیـم ساعت دیگـه پـیشتـم"
بـعد در حالـی که داشـت زیر لـب آواز مـی خوند از خـونه خارج شد،،،
زن که از شـدت عصـبانیت و ناراحـتی داشت مـی مرد بـعد از خروج شـوهرش،از زیـر تخـت بیـرون اومـد ورفت ببیـنه شوهـرش چی رو کاغـذ نوشـته،،،
دیـد شوهـرش نوشـته:
"خـنـگــول دیـوونــه،کـف پــای چـپـت مـعــلوم بــود!!
مــن مـیـرم نـون بـخــرم و بـیــام=))))"
پاسخ:خدایییش دمت گرم... خیلی باحال بود


mahtab
ساعت22:56---21 خرداد 1393
گفت: فرق رویا با آرزو چیست؟
گفتم: آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی!
گفت من رویا هستم یا آرزو؟
گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است!
پاسخ:چـــه زیبا..چــه جالب


ترلان
ساعت15:50---19 خرداد 1393




کتاب مقـــدس آدم بــرفی ها...







یک آیه دارد:







" دلگـــرم نشـو! "
پاسخ:ممنــــونم..خیلی باحال بود


ترلان
ساعت9:27---16 خرداد 1393
ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﺭﻳﺰﻡ …
ﺷﺎﻳﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻴﻦ ﻫﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭستت ﺩﺍﺷﺘﻢ
پاسخ:,واقعـــن.


ترلان
ساعت13:08---13 خرداد 1393
سلام مرسی که اومدی وبم

لینکت کردم منم با این اسم بلینک

❣..✿دلتنگی ترلان✿..❣

مررسی
پاسخ:قربان u


MAHTAB
ساعت19:11---12 خرداد 1393

پس چرا وبلاگه اقای"x" بوی بست هستش؟!!


بله بله قانع شدم آقاشادمهر!
پاسخ:نمیدونمممممم!حتمن اون اشتباه نوشته!!



MAHTAB
ساعت13:48---10 خرداد 1393
دروووووووووووووووووووووود

عرضم به حضورتون اقا شادمهر که

boys bestدرست میباشد نه best boy!

موفق باشی
پاسخ:صفت قبل از اسم میاد خانوم معلم....بعدشم قبلسtheاومدهااااااااا


MAHTAB
ساعت22:17---5 خرداد 1393
فدات داداشی.لینکت کردم

MAHTAB
ساعت0:09---5 خرداد 1393
این پستتو حذف کن داداشی.اصن خوشم نیوووووووومد.ناراحتم کردی خدایی
پاسخ:چشم...حذف کردم....معــــــــــــــــــــذرت میخواهـــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 خرداد 1398برچسب:سلام,نظر,تبادل لینک,شادمهر,جریمه عشق, ] [ 15:43 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]