جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

عطرهای گرون قیمت رو ول کن ادم باید بوی اعتماد بده...

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت15:16---12 تير 1393
علیک سلام اقاشادی
خوشگلی ک ازخودمه قالب نکته انحرافیه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوبم ممنون
بقیه پیامتون هم ک حاشیه داش
باز باس بگم بدون شرح
پاسخ:هر چه میخاهد دل تنگت بگو....


mahtab
ساعت18:50---28 خرداد 1393

گاهی نیازداری به آغوش بی منت.

کسی که توروفقط به خاطر خودت بخواد...

که تواوج تنهایی باچشاش بهت بگه:"باهاتم تاآخرش"

پاسخ:بدون شرح...


mahtab
ساعت11:49---25 خرداد 1393
هیچ کس اشکي براي ما نريخت ...هر که با ما بود از ما مي گريخت ...چند روزي ست حالم ديدنيست... حال من از اين و آن پرسيدنيست... گاه بر روي زمين زل مي زنم... گاه بر حافظ تفاءل مي زنم... حافظ ديوانه فالم را گرفت... يک غزل آمد که حالم را گرفت: ... ما زياران چشم ياري داشتيم... خود غلط بود آنچه مي پنداشتيم

پاسخ:بدون شرح...حرف نداره


MAHTAB
ساعت19:16---12 خرداد 1393
خیلی تند رفتی گلنازجااااااااااااااااان!!!

این آقاشادمهرم بچه خوبیه!

گناداره

اذیتش نکن

آقا شادمهر بپر حق زحمه مارو بده ک هواتو داشتمااااااااا
پاسخ:ممنونم که منو دوست داری حالاکجا بیام حق زحمتو بدم؟؟


گیتی
ساعت23:02---11 خرداد 1393
تیکه کلامه به خودت نگیر لینک شدی نمی شه بگی کجای خراسانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هم شهرییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عایا
پاسخ:عرضم به حضورت بچه محله ی امام رضام...عایا هم شهرییمم؟


گلنازیا گیتی
ساعت15:54---11 خرداد 1393

بعله چراکه نه مهم جنسیت نیس مهم روحیس که من می تونم داداش باشم ومهتاب زن وبچه چشتم درادیه وبلاگ ساختیم منودوستام خوشحال می شیم سربزنید هههههههههههه خوشحال می شیمم توحلغم ههههههههههههههه زرشک
پاسخ:خب چه کاریه دیگه روحیتو با جنسیتت یکی کن که یکی مث من مخش درگیرشما نشه!!!!!

بعد واسه چی باید چشمم دراد؟؟؟؟



گلناز
ساعت11:16---10 خرداد 1393
اقاشادمهرامروزمهتاب جریان روگفت برام واقعا که تاسف باره
پاسخ:چــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گلناز
ساعت8:10---10 خرداد 1393
اقایه سوال من دارم دیونه ترمی شم این مهختاب خله چیرو ازمن پنهون کرده سریع جواب بده که می خوام خفش کنم سریع راستی آره داداششم چشتم درادمیام واقعنی خفت می کنم دوروبرش به پلکی هاااا مواظب خودت باش شکوبخورساکت باش ههه شعرسرایدم وا چه باحال
پاسخ:هیچی همون که گفتم... راستی این برام شده یه سوال خفن"آیار گلنازها هم برادر میشوند؟" هرکی میتونه جواب بده...


MAHTAB
ساعت22:08---7 خرداد 1393

دروووووووووووووود اقا شادمهر

بدون شرح ینی درحال حاضر نه چیزه قابل عرضی واس گفتن دارم و ن چیزه قابل طولیموفق باشی.راستی جوابه این داداش گلنازه مارو درس بده ها ارادت مندشیم!
پاسخ: ها گلناز داداشه؟

بعدشم من برا خودت نگفتم که باز مث اون روز عصبانی نشی..اگه دوست داری براش بگم ها؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 21:55 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]